Սովորողի հաշվետվություն

Սովորողի անուն ազգանուն՝Դավիթ Թունյան

Անհատական բլոգի հղում՝Դավիթ Թունյան

Էլեկտրոնային հասցե՝t-davit@mskh.am

Դպրոց՝ Արևմտյան Դպրոց

Դասարան՝ 3.2

Իմ բլոգի մասին -Իմ բլոգը ստեղծվել է այս տարի, ես այնտեղ հրապարակում եմ իմ բոլոր աշխատանքները։

Ընտրությամբ գուրծունեություն`Մարմնամարզություն

Մասնակցել եմ՝

  • Մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝4
  • Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբ՝4
  • Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբ՝1
  • Մասնակցել եմ անգլերենի ֆլեշմոբ՝4

Իմ յուրացրած ծրագրերը՝ edubiogs, google maps, outliok, word, Paint 3D, hամացանցից օգտվել։

Հաշվետու համերգ

Սեբաստացու օրեր, համերգ-ստուգատեսԳեղարվեստը կրթահամալիրում համերգ-ստուգատես » Լուսինե Պետրոսյան (edublogs.org)

Բլոգի բաժիններ՝

Մաթեմատիկա

Մայրենի

Համագործակցային նախագծեր՝

Մասնակցել եմ ճամփորդություններին՝

Մասնակցել եմ  նախագիծներին՝

Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր

Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր

Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *